یادداشت های تحلیلی اقتصادی


منزل
iranbizbiz (at) gmail.com
 

۱۳۸٢/٦/٧

 

ده نکته براي اينکه سايت شما پول ساز شود(قسمت اول)

 

درس دهم
- ميزان فروش خود را با دادن جايزه به مشتريان، افزايش دهيد. خيلي وقتها مشتريان فقط براي دريافت جايزه، از شما خريد مي کنند. از اين امکان به عنوان يک مزيت تجاري استفاده کنيد.

درس نهم
- استفاده از خدمات و محصولات رقيبان، ضرورت تجارت شما است و به شما کمک مي کند تا نقاط ضعف محصول خود را شناسائي کنيد. به همين خاطر بايد خدمات و محصولات رقيبان خود در بازار را شناخته و براي استفاده خريداري کنيد.

درس هشتم
- سايت شما مهمترين ابزار فروشي هست که شما داريد. تاثير پذيري بازديدکننده شما در اولين بازديد نيز تعيين مي کند که فروشي انجام خواهد شد يا خير. يک سايت حرفه اي بايد چشم نواز باشد، چيدمان مناسب داشته باشد، حرکت در آن آسان باشد و سريع احضار شود.

درس هفتم
- اولين قدم اين است که بصورت موثر و کامل به مردم بگوئيد که شما که هستيد، شما چه مي کنيد و آنها از ارتباط تجاري با شما چه سودي خواهند برد. به نظر کار ساده اي است ولي اکثر سايتها اين کار را انجام نمي دهند.

درس ششم
- يک مدير سايت (Webmaster) خوب، سايت خود را طوري طراحي مي کند که در بيشتر مرورگرهاي حاکم در بازار، به خوبي قابل ديدن باشد. يک سايت خوب نيازي به جمله "در مرورگر مايکروسافت و سايز 800x600 صفحه نمايش قابل ديدن است" يا
"Best viewed in IE 5.x browsers and 800x600 resolution" در پايين صفحات خود ندارد.

درس پنجم
- خيلي مهم است که سايت شما هميشه قابل دسترسي باشد. سايتهائي مثل AtWatch و Internetseer و AlertSite خدمات کنترل و آگاهي دهنده (Monitoring) ارائه مي کنند که در زمان پائين بودن سايت شما، از طريق پست الکترونيک، به شما خبر مي دهند. همچنين اين سايتها به شما گزارش ثبت شده از پائين بودن سايت شما مي دهند که شما مي توانيد براي پس گرفتن پول خود از شرکت ميزبان سايت خود، به اين گزارشات استناد کنيد.

درس چهارم
- شما مي توانيد در فيلدهاي فرم اطلاعاتي صفحات وب خود، مقادير پيش فرضي را نشان دهيد به طوري که وقتي روي آن فيلد کليک مي شود، آن فيلد به شکل معجزه آسائي خالي شود.خاصيت اين امکان در اين است که شما مي توانيد فيلدهاي فرم را با مقاديري به عنوان مثال پر کنيد تا کاربر با ديدن آن مثالها راحت تر بتواند فرم را پر کند. نمونه زير اين کار را براي شما انجام مي دهد:



درس سوم
- سايت شما نه تنها بايد هميشه در دسترس باشد، بلکه بايد سريع هم احضار شود. اگر رايانه ميزبان سايت شما کند است، اصلا اهميتي ندارد که شما چقدر گرافيک و کد HTML سايت خود را بهينه سازي مي کنيد و صفحات سايت را کوچک مي کنيد.

درس دوم
- براي جلب اعتماد مشتريان بالقوه، به آنها اجازه دهيد شما را بشناسند. به آنها اطلاعات کامل از خودتان و شرکت خود را ارائه کنيد. اطلاعاتي مثل آدرس کامل، شماره تلفن تماس و آدرس پست الکترونيک براي پاسخگوئي به درخواست آنها.

درس اول
- با راه اندازي يک خبرنامه، سايت خود را حرفه اي تر کنيد.اين حضور شما را طوري جلوه مي دهد انگاري که قصد ماندن اين دور و برها را داريد.به علاوه، به بازديد کنندگان خود مي گوئيد که نه تنها حرفي براي گفتن داريد بلکه تصميم داريد به گفتن ادامه دهيد


 

 
 

بورس و سرمايه گذاري : ٤:٥٢ ‎ب.ظ

 

 

نویسندگان
بورس و سرمايه گذاري


آرشیو وبلاگ
تیر ٩٥
آبان ٩۳
بهمن ٩٢
دی ٩٢
آذر ٩٢
آبان ٩٢
بهمن ٩۱
آذر ٩۱
آبان ٩۱
فروردین ٩۱
اسفند ٩٠
بهمن ٩٠
دی ٩٠
آبان ٩٠
مهر ٩٠
شهریور ٩٠
آذر ۸٩
آذر ۸۸
امرداد ۸۸
تیر ۸۸
خرداد ۸۸
اردیبهشت ۸۸
فروردین ۸۸
اسفند ۸٧
بهمن ۸٧
دی ۸٧
آذر ۸٧
آبان ۸٧
مهر ۸٧
شهریور ۸٧
امرداد ۸٧
تیر ۸٧
خرداد ۸٧
اردیبهشت ۸٧
فروردین ۸٧
اسفند ۸٦
بهمن ۸٦
دی ۸٦
آذر ۸٦
آبان ۸٦
مهر ۸٦
شهریور ۸٦
امرداد ۸٦
تیر ۸٦
خرداد ۸٦
اردیبهشت ۸٦
فروردین ۸٦
اسفند ۸٥
بهمن ۸٥
دی ۸٥
آذر ۸٥
آبان ۸٥
مهر ۸٥
شهریور ۸٥
امرداد ۸٥
تیر ۸٥
امرداد ۸۳
تیر ۸۳
خرداد ۸۳
اردیبهشت ۸۳
فروردین ۸۳
اسفند ۸٢
بهمن ۸٢
دی ۸٢
آبان ۸٢
شهریور ۸٢
امرداد ۸٢

لینک دوستان
خبر بورس
مقالات اقتصادی
گوگل
خاطرات يک مدير
بخش بورس خبرگزاری فارس
بورس نيوز
Yahoo
amazon
Google Pages
Yahoo Finance
بهترین سایت دانلود
تجارت و بانکداری بين الملل
ACTIONBOURSE
rizzzz
وبلاگ بانک سرمايه
بورس شرق
دایره المعارف سرمایه گذاری
استودیو ژاو
اخبار صنایع و فلزات

خروجی وبلاگ
feed
Search Engine Optimization
پشتيباني
وبلاگ فارسی

 
[ منزل | قديما | ]